Subject: RE: Päring seoses Terviseameti poolt avaldatud juhendis esitatud andmetega
From: "Kaidi Part" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 13:34:05 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saatsin Terviseametile 27.11.2024.a all-laotuva kirjaga palve kohalduvale
normile viite saamiseks. Palun millal oleks meil lootust saada
tagasisidet, et saakime enda töökorralduses veel käesoleva aastanumbri
sees vajalikud vastusest lähtuvad tegevused lõpuni viia?

Lugupidamisega

Kaidi Part

Andmekaitsespetsialist

Aktsiaselts Rakvere Haigla

Lõuna põik 1

44316 RAKVERE

Telefon +372 526 4858

E-kiri  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rh.ee/> www.rh.ee

From: Kaidi Part
Sent: kolmapäev, 27. november 2024 16:00
To: [email-masked]
Subject: Päring seoses Terviseameti poolt avaldatud juhendis esitatud
andmetega

Tere

Terviseameti koduleheküljelt on rubriigist „tervisekontroll nakkushaiguste
suhtes“ leitav juhend „Soovitused tööandjatele ja ettevõtjatele täiendava
tervisekontrolli läbimise kohta nakkushaiguste suhtes“. Vastavas juhendis
on mh toodud välja, et erinevatel kutse või tegevusaladel töötamisel on ka
erinevad vastunäidustused: 1) toidu ja joogivett käitlevatel tööaladel on
vastunäidustuseks soolenakkused; 2) loomapidajatele ja isikutele, kes
puutuvad vahetult kokku põllumajandusloomade ja loomsete saadustega on
vastunäidustuseks soolenakkused ja tuberkuloos. Terviseameti
koduleheküljel avaldatud dokumendi „Juhend tervisekontrolli läbiviimiseks
nakkushaiguste suhtes 2017“ Lisas 2 on esitatud loetelu nakkushaigustest
(tekitajatest), millise suhtes tehakse igal juhul uuring enne eelmises
lauses nimetatud tööaladel tööleasumist nagu ka nimekiri nakkushaigustest,
milliste suhtes tehakse uuring vajadusel.

Palume Terviseametil võimaluse korral viidata, millises konkreetses
õigusaktis on eelnimetatud nakkushaiguste tekitajate kontrollimise
kohustus läbi konkreetsete tekitajate loetelu sätestatud. NETS § 13 lg 1
konkreetsete kontrollitavate tekitajate loendit ei esita.

Lugupidamisega ja ette tänades

Kaidi Part

Andmekaitsespetsialist

Aktsiaselts Rakvere Haigla

Lõuna põik 1

44316 RAKVERE

Telefon +372 526 4858

E-kiri  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rh.ee/> www.rh.ee